نوشته شده توسط : ادمین

مدیر مسئول لابراتور نوین ارومیه در گفت‌وگو با باریش:
تحول مثبت در دندانپزشکی زیبایی، با فناوری کدکم

 

کدکم دندانپزشکی

فناوری کدکم منجر به تحولی مثبت در دندانپزشکی به خصوص برای دندانپزشک‌های زیبایی شده است و استفاده از کدکم در دندانپزشکی پیشینه‌ای شصت ساله دارد.تحول مثبت در دندانپزشکی زیبایی، با فناوری کدکم

سالار صبوری، مدیر مسئول لابراتور نوین ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز اظهار کرد:

دندانپزشکی تکنولوژی ویژه‌ای است که به وسیله تصاویر سه بعدی انواع ریستوریشن دندانی با آن ایجاد می‌شود.

 

وی افزود: با ورود تکنولوژی کدکم به دنیای دندانپزشکی و دندانسازی تحولی اساسی در این زمینه رخ داده است.

 

صبوی گفت: فناوری کدکم منجر به تحولی مثبت در دندانپزشکی به خصوص برای دندانپزشک‌های زیبایی شده است و استفاده از کدکم در دندانپزشکی پیشینه‌ای شصت ساله دارد.

 

وی ادامه داد: هدف از این فناوری ساخت و ارايه رستوريشن‌های دقيق و كارآمد برای بيمار و در عين حال حفظ راحتی بيمار حين مراحل قالب‌گيری است.

 

این مسئول در به مزایای دستگاه کدکم اشاره و عنوان کرد: جهت ساخت رستوریشن‌های دندانی استفاده از تکنولوژی کدکم دارای مزایای متعددی است که این مزایا عبارت است از مواد بهینه سازی شده، سهولت استفاده روش کدکم، کاهش زمان ساخت رستوریشن دندان، کاهش چرخه کاری لابراتور، افزایش دقت ساخت رستوریشن دندان، سرعت عمل بالا و ساخت دندان در یک جلسه، کیفیت مطلوب در کدکم، حذف شدن ریختن گچ، موم گذاری و ریخته گری وحرارت دهی،کاهش رفت و آمد بیمار، کنترل عفونت بوسیله روش کدکم، کاهش مراحل قالب‌گیری، بهداشت بالا، استفاده از مواد جدید، و کاهش آلودگی‌های محیطی از جمله مزایای دستگاه کدکم است.

نوار مغز برای اختلال خواب

 

 



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

لمینت سرامیکی دندان، چه برتری ای دارد؟

هر آنچه ک باید درباره لمینت سرامیکی دندان بدانید

نی نی بان

سوال : برتری لمینت سرامیکی در چیست؟

پاسخ : لمینت دندان پوسته نازکی از جنس سرامیک است که همانند یک لنز چشمی روی سطح دندان چسبانده می شود ، با این روش می توان مشکلات ظاهری دندان ها را مثل بد رنگی ، بد شکلی و نامرتبی دندان را اصلاح کرد. این پوسته وقتی به درستی بر روی دندان ها چسبانده شود به شدت مقاوم خواهد بود و شباهت ظاهری این پوسته نازک به دندان باعث می شود نتیجه درمان شباهت ظاهری این پوسته نازک ( شفافیت ) باعث شده نتیجه نهایی درمان کاملا طبیعی جلوه داشته باشد.

برای آگاهی بیشتر از برتری لمینت سرامیکی به سراغ دکتر عاطفه فراهانی جراح دندانپزشک رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به دکتر عاطفه فراهانی یا دریافت نوبت از مطب دکتر عاطفه فراهانی کلیک کنید.


لمینت سرامیکی دندان، چه برتری ای دارد؟

لمینت دندان برای چه درمان هایی مناسب است؟
لمینت دندان روشی برای اصلاح طرح لبخند و یکی از درمان های زیبایی به شدت با کیفیت به حساب می آید، این درمان بیشتر برای افرادی مورد توجه قرار می گیرد که قصد دارند دندان هایی زیبا، صاف و درخشان داشته باشند.

هر چند لمینت دندان در سفید کردن دندان ها و افزایش زیبایی لبخند کاربرد دارد اما قدرت صاف کردن دندان ها را بدون استفاده از درمان ارتودنسی دندان نباید دست کم گرفت.

ویژگی های اصلی لمینت دندان
ویژگی اصلی لمینت دندان مقاوم بودن و نفوذ ناپذیر بودن آن است ، به این معنی که لمینت دندان به راحتی شکسته نمی شود، رنگ و لکه نمیگیرد.

یکی دیگر از ویژگی های لمینت دندان که خیال شما را حت می کند، استفاده از درمان های دیگر هنگام داشتن لمینت دندان است، به طور مثال اگر حتی پس از لمینت کردن دندان ها دچار پوسیدگی دندان شدید یا نیاز به درمان عصب کشی داشته باشید، نیازی به برداشتن پوسته لمینت دندان نیست، زیرا پوسته لمینت دندان بر روی جلوی دندان ها نصب شده و از پشت دندان می توان درمان های لازم را انجام داد.

لمینت دندان به مقاوم بودن و استحکام زیاد شهرت دارد، هر چند اگر بصورت اتفاقی لمینت نصب شده دچار شکستگی، لب پریدگی و یا حتی از دندان جدا شد امکان ترمیم آن وجود دارد.

لمینت سرامیکی دندان، چه برتری ای دارد؟

طول عمر دندان لمینت شده چقدر است؟
قطعا تبحر دندانپزشک عامل موثری در افزایش طول عمر لمینت دندان میباشد، لذا سعی شود این کار توسط متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی انجام پذیرد؛ توجه داشته باشید اگر پوسته لمینت به درستی جای گذاری نشود، به احتمال زیاد شکسته و بدون استفاده خواهد شد.
دقت کافی در هنگام نوشیدن یا میل کردن غذا ها و نوشیدنی های سرد و گرم داشته باشید زیرا شوک سرد و گرم باعث کنده شدن لمینت دندان از دندان می شود.
خوردن میوه ها و چیزهایی مانند یخ پرهیز کنید و مراقبت بیشتری از دندان های لمینت شده داشته باشید.
حتما مسواک را در روز دو مرتبه انجام دهید، در صورت ایجاد پوسیدگی حتما لمینت نیز دچار اشکال خواهد شد.

نوار مغز برای تشخیص اختلال حافظه

 

 



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

درباره ایمپلنت دندان بیش‌تر بدانید

ایمپلنت دندان فوری در تهران

برای سال‌های متمادی تنها گزینه درمانی و راه مقابله با دندان‌های آسیب دیده کشیدن آن‌ها و گذاشتن دندان مصنوعی بود. امروز باتوجه به پیشرفت‌های روزافزون در زمینه پزشکی روش فوق‌العاده‌ای مانند ایمپلنت دندان وجود دارد که می‌تواند جایگزین مناسبی برای دندان‌های از دست رفته باشد.
مجله زندگیراهنما

فرادید| با وجود پیشرفت‌های روزافزون در مراقبت از دندان همواره میلیون‌ها آمریکایی از پوسیدگی دندان، بیماری پیوره و سایر آسیب دیدگی‌های دندان رنج می‌برند. برای سال‌های متمادی تنها گزینه درمانی و راه مقابله با دندان‌های آسیب دیده کشیدن آن‌ها و گذاشتن دندان مصنوعی بود.

به گزارش فرادید؛ امروز با توجه به پیشرفت‌های روز افزون در زمینه پزشکی روش فوق‌العاده‌ای مانند ایمپلنت دندان وجود دارد که می‌تواند جایگزین مناسبی برای دندان‌های از دست رفته باشد.

ایمپلنت دندان چیست؟
ایمپلنت دندان جایگزین کردن ریشه‌ها برای کار گذاشتن دندان پروتزی و پر کردن جای خالی دندان‌هایی است که خراب و کشیده شده‌اند. ایمپلنت‌ها یک پایه دائمی برای دندان‌های (ثابت) یا متحرکی ایجاد می‌کنند که قرار است جایگزین دندان‌های طبیعی از دست رفته شوند.

مزایای ایمپلنت
ایمپلنت کردن دندان‌ها می‌تواند فواید متعدد و فراوانی داشته باشد، از جمله:

• بهبود ظاهر: با ایمپلنت کردن دندان به عنوان جایگزین دندان‌های از دست رفته احساس بهتری خواهید داشت؛ زیرا دندان‌های جدید دقیقا شبیه به دندان‌های طبیعی خودتان هستند. ضمن اینکه این دندان‌ها در لثه ثابت می‌شوند و به طور دائمی قابل استفاده هستند.

• بهبود گفتار در ادای کلمات: دندان‌های مصنوعی برخی مواقع ممکن است در دهان دچار لغزش شوند و از لثه جدا شوند که موجب ایجاد ضعف در بیان کلمات هنگام صحبت کردن می‌شوند و فرد نمی‌تواند به درستی صحبت کند؛ اما با استفاده از از ایمپلنت دندان این مشکل دیگر به وجود نخواهد آمد. با ایمپلنت می‌توان بدون هیچ‌گونه نگرانی صحبت کرد.

• راحتی بیش‌تر: از آنجا که با ایمپلنت دندان‌های جدید به طور ثابت و دائمی در دهان قرار می‌گیرند، آسایش و آرامش بیش‌تری را برای فرد به وجود می‌آورند.

• آسان‌تر غذا خوردن: غذا خوردن با وجود دندان مصنوعی می‌تواند کمی دشوار باشد؛ اما دندان‌های ایپملنت شده دقیقا شبیه به دندان‌های طبیعی عمل می‌کنند و به فرد اجازه می‌دهند تا با اعتماد به نفس غذا بخورد.

• افزایش اعتماد به نفس: ایمپلنت کردن دندان‌ها اعتماد به نفس از دست رفته ناشی از نبود دندان را به فرد باز می‌گرداند و لبخند زیبای شما را آشکار می‌کند.

• بهبود بهداشت دهان و دندان: ایمپلنت دندان نیازی به کشیدن سایر دندان‌ها مانند بریج یا پُل دندان ندارد؛ زیرا دندان‌های مجاور برای دندان‌های ایمپلنت شده نقش نگه دارنده یا حمایت کننده را ایفا نمی‌کنند؛ بنابراین دندان‌های طبیعی سالم باقی می‌مانند و بهداشت دهان و دندان در بلندمدت حفظ می‌شود. ایمپلنت کردن دندان‌ها موجب می‌شود تا امکان رسیدگی به بهداشت میان فواصل دندان‌ها امکان‌پذیر شود و بهداشت دهان و دندان‌ها بیش‌تر حفظ شود.

• دوام: ایمپلنت دوام زیادی دارد و برای سال‌ها بدون ایجاد هیچ‌گونه مشکلی می‌تواند کار کند. در صورتی که به‌خوبی نگهداری شود، تا آخر عمر دوام خواهد آورد.

• راحتی: دندان‌های مصنوعی قابلیت جابجایی دارند، از دهان بیرون می‌آیند و برای ثابت نگه داشتن‌شان نیاز به چسب است؛ اما با ایمپلنت دندان دیگر هیچ‌یک از این مشکلات وجود نخواهند داشت.
ایمپلنت دندان
آیا عمل ایمپلنت دندان موفقیت‌آمیز است؟
میزان موفقیت عمل ایمپلنت دندان می‌تواند باتوجه به محل قرارگیری آن در فک متفاوت باشد. به طور کلی موفقیت این عمل ۹۸ درصد است. ایمپلنت با مراقبت درست می‌تواند برای تمام عمر سالم باقی بماند.

آیا تمامی افراد می‌توانند از ایمپلنت استفاده کنند؟
به طور کلی هر فرد سالمی که می‌تواند عمل جراحی دندان و کشیدن آن را تحمل کند، برای انجام ایمپلنت دندان مشکلی نخواهد داشت. افرادی که تحت عمل ایمپلنت قرار می‌گیرند، باید لثه‌های سالم و استخوان‌های کافی برای نگه داشتن ایمپلنت داشته باشند. همچنین این افراد باید به بهداشت دهان و دندان به‌خوبی رسیدگی کنند و مرتب برای معاینه دندان به دندانپزشک مراجعه نمایند. افرادی که زیاد سیگار می‌کشند، تحت پرتو درمانی در نواحی سر و گردن قرار گرفته‌اند یا دچار بیماری‌های مزمنی مانند دیابت و بیماری‌های قلبی هستند، به ارزیابی و معاینه نیاز دارند و دندانپزشک باید درباره امکان انجام ایمپلنت دندان تصمیم نهایی را بگیرد.

آیا بیمه هزینه ایمپلنت دندان را پوشش می‌دهد؟
به طور کلی بیمه هزینه‌های انجام عمل ایمپلنت دندان را پوشش نمی‌دهد. احتمالا برخی از خدمات بیمه‌های خصوصی برنامه‌هایی برای پوشش هزینه‌های این عمل داشته باشند که در این مسئله دلیل از دست دادن دندان نیز می‌تواند حائز اهیمت باشد.
ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان
اولین گام برای عمل ایمپلنت برنامه‌ریزی انفرادی برای هر بیمار در روند درمان است. این برنامه معمولا از سوی دندانپزشک و تیم پزشکی او و با در نظر گرفتن نیاز‌های هر بیمار تنظیم می‌شود. تیم دندانپزشکی گزینه‌هایی را که با نیاز‌های فردی مطابقت دارند، در برنامه درمانی در نظر گرفته می‌گیرد.

درمرحله بعدی ریشه دندان که از جنس تیتانیوم است، در لثه کاشته می‌شود و جایگزین ریشه دندان از دست رفته خواهد شد. بعد از ۶ تا ۱۲ هفته در فک ثابت می‌ماند و زمانی که استخوان فک نیز بهبود پیدا کرد؛ باید قطعه پروتزی دیگری روی ریشه کوچک تیتانیومی نصب شود تا بتواند دندان جدید را به‌خوبی نگه دارد.

ایمپلنت کردن دندان یا دندان‌های جدید براساس شکل و آرایش دندان‌های طبیعی انجام می‌شوند؛ سپس تاج دندان روی دیگر اجزای پروتزی کار گذاشته شده در فک نصب می‌شود.

برخی از بیماران به جای یک یا چند تاج منفرد از اتصالاتی روی ایمپلنت استفاده می‌کنند که پروتزی متحرک را نگه می‌دارند. رنگ دندان جدید نیز باید مطابق رنگ دندان‌های قبلی باشد. از آن‌جایی که با ایمپلنت کردن دندان دندان‌های پروتزی جدید در فک کار گذاشته می‌شوند، شکل، عملکرد و حسی که ایجاد می‌کنند، کاملا مشابه با دندان طبیعی خواهد بود.

آیا ایمپلنت درد دارد؟
بسیاری از افرادی که ایمپلنت دندان را انجام می‌دهند، معمولا طی درمان با درد و ناراحتی بسیار کمی مواجه می‌شوند. انجام این عمل نیازمند بی‌حسی موضعی است و درد آن نسبت به درد کشیدن دندان بسیار کم‌تر است. بعد از انجام عمل ایمپلنت نیز برای از بین بردن ناراحتی و درد خفیف می‌توان از دارو‌های مسکن بدون نسخه‌ای مانند تیلنول (Tylenol) و موترین (Motrin) استفاده کرد.

ایمپلنت دندان

مراقبت از دندان ایمپلنت شده
مراقبت از دندان‌های ایمپلنت شده درست مانند مراقبت از دندا‌ن‌های طبیعی خودمان است و شامل مسواک زدن، نخ دندان، شست و شو با دهان‌شویه آنتی باکتریال و چکاپ‌های سالانه دندانپزشکی است.

نوار عصب و عضله برای تشخیص درد

 



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

آیا لمینت دندان تنها روش برای زیباسازی دندان است؟

لمینت دندان اقساطی

قدس آنلاین

وقتی صحبت از تعمیر دندان های ترک خورده، شکسته یا لکه دار می شود، می توان جایگزین های زیادی را برای لمینت در نظر گرفت.

آیا شما می خواهید بدانید:

چگونه می توانم دندان هایم را بدون لمینت دندان درست کنم؟

آیا جایگزین ارزان تری با وجود مزایای لمینت دندان وجود دارد؟

تاج‌ها یکی از محبوب ‌ترین و پرکاربردترین گزینه‌ های غیر از لمینتی می باشند که بسیاری از افراد با آنها آشنایی دارند. این تاج ها مانند لمینت ها، دندان هایی که نیاز به ترمیم دارند را پوشانده و عملکرد دهان را بهبود می بخشند. جایگزین های دیگری برای لمینت ها مانند باندینگ دندان و فرایند سفید کردن دندان در مطب نیز وجود دارد.

اگر به یادگیری بیشتر در مورد این جایگزین ها و اینکه کدام یک برای شما بهترین است، علاقه دارید، در جای درستی می باشید. در این مقاله، اطلاعات حرفه ای در مورد نحوه درست کردن دندان بدون لمینت به اشتراک گذاشته می شود. علاوه بر این، در مورد برخی از بهترین و ازرانترین جایگزین های لمینت ها خواهید آموخت.



جایگزین هایی برای لمینت ها

لمینت های دندانی (که گاهی ونیرهای سرامیکی یا لمینت های سرامیکی دندان نیز نامیده می شوند) پوسته های نازک و سفارشی از مواد همرنگ دندان هستند که برای پوشش سطح جلوی دندان ها و بهبود ظاهر آنها طراحی شده اند. این پوسته ها در جلوی دندان ها چسبانده شده و رنگ، شکل، اندازه یا طول آن ها متغیر می باشد.

لمینت ها معمولا برای رفع موارد زیر استفاده می شوند:

دندان هایی که به دلایل زیر تغییر رنگ داده اند:

درمان ریشه دندان

لکه های ایجاد شده از مصرف تتراسایکلین یا سایر داروها

فلوراید بیش از حد

پرکننده های رزینی وسیع

دلایل دیگر

فرسایش دندان ها

ساییدگی یا شکستگی دندان

نامرتبی، ناهمواری یا نامنظمی دندان ها (مثلاً وجود حفره یا برآمدگی در آنها)

فاصله بین دندان ها(برای مسدود کردن فضای بین دندان ها)

با این حال لمینت ها برای همه مناسب نیستند و یا برخی به دنبال گزینه ای ارزان تر یا بهتر به جای لمینت می باشند. در اینجا برخی از این جایگزین ها ذکر شده است:

تاج های دندانی



تاج دندان کلاهی به شکل دندان است و روی دندان قرار می گیرد و برای پوشاندن دندان برای بازیابی شکل و اندازه، استحکام و بهبود ظاهر آن به کار می رود.

روکش ‌ها وقتی در جای خود ثابت می‌ شوند، تمام قسمت قابل مشاهده دندان که در و بالای خط لثه قرار دارد را کاملاً می‌پوشانند.

تاج دندان ممکن است در شرایط زیر استفاده شود:

برای محافظت از دندان ضعیف (مثلاً در مقابل پوسیدگی) در برابر شکستن یا حفظ قسمت هایی از دندان ترک خورده

برای ترمیم دندان شکسته یا دندانی که به شدت تحلیل رفته است.

برای پوشاندن و کمک به دندانی که پرکردگی بزرگ دارد و زمانی که دندان زیادی در این قسمت باقی نمانده است.

برای نگه داشتن بریج دندان در جای خود

برای پوشاندن دندان های بدشکل یا تغییر رنگ شدید دندان ها

برای پوشاندن ایمپلنت دندان

برای ایجاد اصلاح زیبایی

مزایای لمینت

معایب لمینت

داشتن ظاهری طبیعی

باعث سفیدتر شدن دندان ها می شود

قابلیت تغییر اندازه یا شکل دندان وجود دارد.

می تواند ترک های دندان را بپوشاند

فقط روی دندان های جلویی انجام می شود

فرآیند لمینت گذاری غیرقابل برگشت است (مقداری از مینای دندان باید برداشته شود)

راحت تر ترک می خورد، شکسته می شود یا بیشتر نیاز به بازسازی دارد

ممکن است گران قیمت باشد

مزایای تاج

معایب تاج

محکم و بادوام

قابل استفاده بر روی هر نوع دندانی

روکش های PFM و زیرکونیا همرنگ دندان هستند

می تواند دندان های ترک خورده، شکسته یا پوسیده را ترمیم کند

مقدار قابل توجهی از مینای دندان برداشته می شود

ممکن است ترک بخورند یا بشکنند (البته، نسبت به روکش ها کمتر شکننده می باشند)

احتمال حساسیت به گرما یا سرما بعد از گذاشتن تاج دندان

بسته به تعداد روکش ها و مواد استفاده شده هزینه می تواند متفاوت باشد

همیشه بهتر است در مورد مقایسه لمینت ها و تاج ها با دندانپزشک خود مشورت کنید. پزشک می تواند به شما کمک کنند تا مزایا و معایب هر کدام را در مورد خود متوجه شوید.

کامپوزیت دندان



انواع کامپوزیت دندان جایگزین ارزان تری برای لمینت می باشند. کامپوزیت دندان یک روش سریع و آسان برای رفع شکستگی، ترک خوردگی یا بدشکلی دندان های جلویی است. ارزان‌تر از لمینت‌های دندانی بوده و انجام فرآیند باندینگ کامپوزیت معمولاً فقط ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می ‌کشد.

علاوه بر این، کامپوزیت مورد استفاده برای باندینگ، مانند لمینت‌ها و تاج های دندان، یک ماده همرنگ دندان است که با ظاهر دندان‌ های طبیعی مطابقت دارد. با این حال، بر خلاف لمینت‌ ها و روکش‌ های دندان، در انجام باندینگ کامپوزیت دندان فقط نیاز به برداشتن مینای بسیار کمی (در صورت وجود) از ساختار طبیعی دندان می باشد.

هنگام انجام عمل باندینگ کامپوزیت دندان، موارد زیر انجام می شود:

مواد باندینگ روی دندان قرار می گیرد.

مواد را متناسب با دندان طبیعی شکل می دهند.

از نور UV برای چسباندن مواد به دندان استفاده می شود.

پس از انجام این روش، ساختار دندان ترمیم شده و می توان مانند همیشه از دندان ها استفاده کرد.

برای ترک های جزئی در دندان های جلو، باندینگ دندان جایگزین عالی به جای لمنیت ها است.

مزایای کامپوزیت دندان:

باندینگ یک روش کم تهاجمی می باشد و معمولاً نیازی به تغییری در دندان نیست.

تقریباً مناسب همه بیماران، حتی کودکانی که دندان های شکسته یا آسیب دیده دارند، می باشد.

این کار اغلب در یک جلسه انجام می شود.

در بیشتر موارد نیازی به بیهوشی نیست.

باندینگ نسبت به بسیاری از روش های زیبایی دیگر هزینه کمتری دارد.

نیازی به هیچ دوره نقاهتی ندارد.

معایب کامپوزیت دندان:

به اندازه تاج ها قوی نیست.

باندینگ دندان، برخلاف لمینت ها و تاج ها، در برابر لکه مقاوم نیست.

اگر مراقب نباشید ممکن است ترک بردارد.

طول عمر باندینگ دندان کوتاه است.

مواد باندینگ دندانی بسیار آسیب پذیر می باشند.

ممکن است هنگام جویدن غذاهای سفت مجبور به مراقبت بیشتری باشید، در غیر این صورت، مواد باندینگ دندان تقریباً سریع خرد می شود.

سفید کردن دندان در مطب

جایگزین سوم و مقرون به صرفه برای لمینت ها، سفید کردن دندان می باشد. بسیاری به این دلیل که دندان ‌های زیباتر و سفیدتری می‌ خواهند به لمینت ها روی می‌ آورند. با این حال، به این نکته اشاره شد که یکی از معایب لمینت ها این است که نیاز به حذف دائمی قسمتی از مینای دندان دارند.

مزایای سفید کردن دندان

نتایج سفید کنندگی سریعی دارد.

امروزه حساسیت لثه و دندان (که قبلاً اشکالاتی در بلیچینگ به وجود می آورد) به دلیل ژل های پراکسید ضخیم تر (که به اندازه ژل های قبلی روی دندان نمی مانند) و استفاده از مواد ضد حساسیت زا مانند نیترات پتاسیم و فلوراید قابل کنترل است.

ارزان ترین راه برای ایجاد لبخندی درخشان می باشد.

معایب سفید کردن دندان

بسته به عواملی مانند سن، وراثت و نوع لکه ای که وجود دارد، نتایج می تواند غیرقابل پیش بینی شوند.

سفید کردن دندان راه حلی دائمی نمی باشد. مدت کوتاهی پس از اتمام درمان، لکه ‌ها دوباره روی دندان ‌ها به وجود می آیند. به همین دلیل بسیاری از دندانپزشکان، پس از سفید کردن دندان ها، مراقبت ‌های خانگی را با مواد سفیدکننده‌ درصد پایین که می ‌توانند مدت زمان اثر این روش روی دندان‌ ها بیشتر کنند، توصیه می کنند.

مرکز نوروفیدبک

 



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()