نوشته شده توسط : ادمین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی امروز در مراسم بهره‌ برداری از توسعه خدمات دندانپزشکی تامین اجتماعی در مشهدطرح توسعه دندانپزشکی شهید فاتق مشهد گفت: با اقدامات توسعه‌ ای در حال حاضر نیمی از خدمات دندانپزشکی تامین اجتماعی استان خراسان رضوی در مرکز پلی‌کلینیک فاتق مشهد ارائه می‌ شود.

 

دکتر حمید داستانی افزود: طرح توسعه شهید فاتق با هزینه ۴۵ میلیارد ریال برای گسترش خدمات دندانپزشکی به بیمه‌شدگان در مدت سه سال انجام شده است و هم اکنون از ۱۶ واحد دندانپزشکی دایر در استان خراسان رضوی هشت واحد در این کلینیک دایر است.

وی اضافه کرد: پیش از طرح توسعه پلی‌کلینیک شهید فاتق تنها ۲ دندانپزشک در این مرکز فعالیت داشتند که اکنون تعداد آنها به ۶ نفر افزایش یافته است و با این اقدام بخش زیادی از نیازهای متفاضیان دندانپزشکی بر طرف شده است.

داستانی با اشاره به طرحهای در حال اجرای حوزه درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی افزود: درمانگاههای تامین اجتماعی در شهرستانهای فریمان، خواف و درگز در هفته تامین اجتماعی به بهره‌برداری می‌رسند و عملیات اجرایی درمانگاه چناران و قوچان در حال اجراست.

رییس پلی کلینیک تخصصی شهید فاتق مشهد نیز در گفت: این پلی‌کلینیک در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۲۹ متر مربع در چهار طبقه در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید.

دکتر افسر اسدی افزود: در طرح توسعه خدمات دندانپزشکی پلی کلینیک فاتق که از سال ۱۳۹۷ آغاز شد هزار و ۱۰۰ متر در یک طبقه مجزا به این مرکز اضافه شده است و تعداد دندانپزشکان در این مرکز سه برابر و بخش زیادی از نیاز بیمه‌شدگان در حوزه دندانپزشکی برطرف شد و شکایات مربوطه کاهش یافت.

وی با اشاره به گسترش چند برابری خدمات دندانپزشکی در کلینیک شهید فاتق با گسترش طرح توسعه این مرکز اضافه کرد: پیش از این سالانه ۱۶ هزار بیمار در کلینیک فاتق پذیرش می‌شدند که اکنون این رقم به حدود ۵۰ هزار بیمار رسیده است.

تامین اجتماعی خراسان رضوی دارای ۱۹ بیمارستان و مرکز درمانی شامل ۳ بیمارستان در مشهد و تربت حیدریه، هفت پلی کلینیک و ۹ درمانگاه است.

مقالات دیگر:

پرکردن دندان

قالیشویی قنات کوثر

 



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در بقعه متبرکه سیدذوالفقار (ع)
در ایام ماه مبارک رمضان به همت گروه‌های جهادی بقاع متبرکه خدمات پزشکی و درمانی رایگان ویژه خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با بیان این که خدمات پزشکی و ویزیت رایگان بیماران نیازمند در برخی از محلات محروم شهر شیراز در ایام ماه مبارک رمضان انجام شد، گفت: این اقدام خیرخواهانه به همت مرکز افق و گروه جهادی یاران آخر الزمان بقعه متبرکه سید ذوالفقار (ع) و گروه جهادی شهید عباس دوران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برخی محلات محروم و کم برخوردار شهر شیراز انجام شد.
 
وی افزود: در فاز نخست از اجرای این طرح که بصورت اردو‌های جهادی یک روزه برگزار شد با استقرار اکیپ‌های داندانپزشک بیش از ۷۰ نفر از افراد نیازمند در محله‌های سنگ سیاه، آستانه دهپیاله و گردخون بصورت رایگان ویزیت و تحت درمان قرار گرفتند.
 
بیشتر بخوانید: قالیشویی پیروزی
صفری تمامی خدمات ارائه شده در این طرح را رایگان دانست و ابراز کرد: خدمات درمانی شامل کشیدن و پُر کردن سطح یک دندان می‌شود و افرادی که نیاز به عکس و یا جراحی داشته اند نیز بصورت رایگان مراحل درمانی آن‌ها انجام شده است و یا به مراکز درمانی و پزشک معتمد جهت مداوا با هزینه‌های پایین ارجاع شده اند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس، با اشاره به اینکه طرح درمان رایگان بقاع متبرکه بصورت یک روز در هفته برگزار می‌شود، گفت: در فاز بعدی و پس از ماه مبارک رمضان خدمات درمانی چشم پزشکی و روانپزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و توسط گروه‌های جهادی بقاع متبرکه در محلات آسیب پذیر شهر شیراز بصورت رایگان ارائه خواهد شد.
 
مقالات دیگر: دندانپزشکی اقساطی


:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

۳ هزار عدد کامپوزیت دندانپزشکی غیرمجاز در ارومیه کشف شد

ارومیه- ایرنا-  فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سه هزار عدد کامپوزیت دندانپزشکی غیرمجاز در ارومیه کشف و ضبط و یک متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

 

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی ایست بازرسی شهید کلانتری ارومیه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو که از سمت ارومیه به تبریز در حرکت بود، مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

 

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران انتظامی از خودرو توقیفی، سه هزار عدد کامپوزیت دندانپزشکی غیرمجاز کشف و ضبط شد.

 

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

 

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

 

سردار خرم نیا افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

 

وی اضافه کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بسیار کارگشا است.

 

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

 

مقالات دیگر: نایت گارد

قالیشویی حکیمیه



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()