نوشته شده توسط : ادمین

کارنامه نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی منتشر شد
کارنامه نهایی سی و چهارمین آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و چهارمین آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ پنجشنبه ۳۰ مردادماه ۹۹ در ۱۸ حوزه امتحانی با حضور حدود ۲ هزار و ۱۰۰ داوطلب برگزار شد.

نتایج نهایی پذیرش در سی و چهارمین آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ روز ۱۷ آبان منتشر شده بود.

مطالب داغ: قالیشویی تهران نو

قالیشویی هفت حوض 

ظرفیت پذیرش، تعداد ۲۴۶ نفر در ظرفیت آزاد و ۱۰۷ نفر در ظرفیت بومی و در مجموع ظرفیت ۳۵۳ نفر برای رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ اعلام شده بود.

کارنامه نهایی سی و چهارمین آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی امروز ۲۶ بهمن در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر شد.

مقالات مرتبط: دندان مصنوعی

 



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
تیم‌های پزشکی و دندانپزشکی بسیج لرستان به منطقه «ده پیر» خرم‌آباد اعزام شدند
گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه لرستان گفت: ۲ تیم پزشکی و دندانپزشکی طرح شهید دکتر رهنمون به ده پیر خرم‌آباد اعزام شد.
سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در  خرم‌آباد  اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر و به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، کانون بسیج جامعه پزشکی زاغه و موسسه خدمات درمانی بسیجیان لرستان،  دو تیم پزشکی ودندانپزشکی شهید دکتر رهنمون در راستای طرح شهید سلیمانی برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی به روستای اسکین علیا منطقه ده پیر خرم‌آباد اعزام شدند.
 
شاید بخواهید بخوانید: قالیشویی
وی بابیان اینکه در این اعزام بیش از 270 نفر در بخش‌های عمومی، مامایی و بهداشتی ارائه خدمت کردند افزود: علاوه بر ویزیت و داروی رایگان مشاوره  به تعداد 30 نفر توسط کارشناسان مربوطه انجام شد.
 
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه لرستان با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم این منطقه بیان کرد: علاوه بر خدمات درمانی و مشاوره‌ای، خدمات دندانپزشکی به تعداد 55 نفر بهصورت رایگان توسط موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان ارائه و پک بهداشتی به مردم ارائه شد.
 


:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
دندانپزشکی تخصصی با تعرفه دولتی در کرمانشاه آغار به کار کرد
کلینیک تخصصی دندانپزشکی، کلینیک شهید فتاحی شهر کرمانشاه در دومین روز از دهه مبارک فجرآغاز به کار کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در دومین روز از دهه مبارک فجر کلینیک تخصصی دندانپزشکی، کلینیک شهید فتاحی آغاز به کار کرد.
 
فرزاد رضایی، رئیس دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: با دستور و حمایت رئیس دانشگاه، کلینیک تخصصی دندانپزشکی در طبقه سوم کلینیک شهید فتاحی، با تلاش دانشکده دندانپزشکی و معاونت درمان، از صبح امروز آغاز به کار کرد.
بیشتر بخوانید: لمینت سرامیکی دندان
وی ادامه داد: این کلینیک با پنج یونیت دندانپزشکی در تمامی تخصص‌های دهان و دندان و با تعرفه دولتی آماده خدمت‌رسانی به همشهریان است.
 
رضایی اضافه کرد: ساعات کار این کلینیک همه روزه از چهار الی هشت عصر به استثنای روزهای تعطیل است
مقالات دیگر: قالیشویی نائین


:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
ماجرای شهادت یک دانشجوی دندانپزشکی
ایسنا نوشت: در عملیات «فتح المبین» چشمش دچار موج گرفتگی ناشی از انفجار شد و چند روزی در بیمارستان بود. پس از بهبودی دوباره راهی جبهه شد و در واحد تخریب قرارگاه کربلا مشغول شد. به همین علت در بیشتر عملیات‌ها شرکت داشت. در عملیات «والفجر ۳» در غرب کشور از ناحیه کتف و بازو مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
 
داوود پاک‌نژاد بیست و نهم آذرماه ۱۳۴۴ در شهر تهران متولد شد. در بهمن‌ماه سال ۶۰ تصمیم گرفت برای کمک به رزمندگان اسلام راهی جبهه شود. در عملیات «فتح المبین» چشمش دچار موج گرفتگی ناشی از انفجار شد و چند روزی در بیمارستان بود. پس از بهبودی دوباره راهی جبهه شد و در واحد تخریب قرارگاه کربلا مشغول شد. به همین علت در بیشتر عملیات‌ها شرکت داشت. در عملیات «والفجر ۳»  در غرب کشور از ناحیه کتف و بازو مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
 
طی این مدت هیچ‌گاه از درس غافل نبود. دیپلم را گرفت ودر کنکور شرکت کرده و در رشته دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی بهشتی پذیرفته شد. پس از یک‌ترم از شروع درس‌های دانشگاه بار دیگر عازم جبهه‌ها شد و سرانجام در سال ۶۵ در بمباران هوایی عراق در باختران به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای چیذر به خاک سپرده شد.
 
یکی از همرزمان او روایت کرده است: «داوود پاک نژاد از تخریبچی‌های قدیمی قرارگاه بود که از سال ۶۱ بارها عملیات دیده بود و مسئولیت‌های متعددی در پاکسازی میادین خرمشهر و هویزه و سایر داشت و در جهنم آتش طلائیه در عملیات خیبر تیر کالیبر سنگ کمین استخوان ساق پای او را خرد کرد ولی دل از تخریب نمی‌کند و هر جا «علی عاصمی» بود او هم بود. او با نیروها در عملیات «فتح ۱» پا به پای همه آمد ولی در «فتح ۳» که اوضاع جوی کاملا عوض شده بود، شدت سرما و پیاده روی مدام، آنچنان ضعف بر او غالب شد که برخلاف میل درونی‌اش بر روی قاطر نشاندند که پس از دقایقی به خاطر عدم تحرک دچار سرمازدگی شد اما معجزه وار نجات یافت؛ اگرچه تقدیر او شهادت در یک ماه بعد از آن بر اثر انفجار بمب بود.
 
مقالات دیگر: کدکم دندانپزشکی


:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()