سرقت عجیب دستیار دندانپزشکی از کلینیک معروف
نوشته شده توسط : ادمین

سرقت عجیب دستیار دندانپزشکی از کلینیک معروف
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقان کلینیک دندانپزشکی خبر داد.

دندانپزشکی دیجیتال

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ کارآگاه سیدقاسم موسوی فر بیان داشت: نوزدهم بهمن ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت از کلینیک دندانپزشکی در کلانتری افسریه تشکیل شد و شاکی اظهار داشت، پس از انبار گردانی متوجه سرقت تعدادی از تجهیزات دندان پزشکی از قبیل: ایمپلنت، ابات منت و لوازم مصرفی به ارزش تقریبی ۷۰ میلیارد ریال شده است.

 

وی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد سرقت داخلی بوده و یکی از کارکنان کلینیک با داشتن ۲ سال سابقه انبارداری و دستیار دندانپزشک بودن فعالیت خویش را قطع کرده و به محل کار مراجعه نکرده است.

 

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه اولین مظنون پرونده پس از هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد ابراز داشت: متهم در پی جویی‌های انتظامی به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار داشت، با توجه به بروز مشکلات و اختلافات مالی فی ما بین شاکی و سایر اعضاء کلینیک، با پیشنهاد و همدستی ۲ تن از سایر اعضای کلینیک سرقت را انجام داده است.

 

کارآگاه موسوی فر افزود: در ادامه روند رسیدگی به پرونده سایر متهمان نیز دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از محل سکونت این افراد تعدادی از اموال به سرقت رفته کشف شد.

 

این مقام انتظامی گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به فروش اموال مسروقه در فضای مجازی و مغازه دار‌ها اعتراف و شناسایی مالخران اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفته است.

 

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران به دستگیری یکی از مالخران اموال مسروقه اشاره کرد و گفت: متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان شده و کشف جزئیات پرونده در دست بررسی است.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: